måndag 27 februari 2012

KALLT OCH LITE SNÖ

Hej.
Idag den sista 1 & en halv timmen snöade det & lite till efteråt! (inte alls mycket alltså.)
Nu har det slutat, jag är hemma & har varit det i ungefär 1 timme & 30 min.
Fryser som fan och är trött, min lillebror är "sjuk" tror jag, och jag hoppas inte jag blir det!
Imorgon är det simning i skolan men jag ska inte vara med, har ju piercat naveln och då får jag inte bada på.. jag tror 3 veckor. jag ska typ gå 2 varv istället & sen gå till skolan och jobba..:)

Vi hade "talangtävling" idag & en i 5;an som heter Hanna(h) vann, hon var faktiskt en värdig vinnare! Hon var den bästa av dem som deltog.
Vi gick faktiskt över på tiden, men den får vi säkert inte tillbaka, alltså att vi slutade igentligen tidigare än det.

Men nu ska jag jobba med matte och käka något!

/Hanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar